چگونه هولوگرام خود را بازبینی کنیم؟

هولوگرام خود را بازدید کنید


برای یک هولوگرام انعکاسی،تصویر می­تواند بعد از خشک شدن کامل هولوگرام با تاباندن نور لیزر یا نور سیمابی دیده شود.خشک شدن کامل بسته به شرایط محیط و تکنیک خشک شدن چند دقیقه تا چند ساعت زمان ببرد.هولوگرامانتقالی اما می­تواند حتی در لحظه­ ا ی که خیس است با نور لیزر دیده شود.

پوشاندن(wrapping up)

محلول شیمیایی استفاده نشده­ی خود را در بطری بدون هوا ذخیره کنید.برای افزایش دوام بخش A و بخش B،آن­ها را در مقابل اکسیده شدن محافظت کنید.برای انجام این کار،محلول­ها را به دسته­ های کوچک­تر در بطری­ های کوچک­تر تقسیم کنید تا بخش­ های استفاده نشده در بالای بطری قرار گیرند که در آن فضای هوایی کمتری است یا اصلاً نیست.برای مثال،بهتر است تا دو بطری ۵۰۰ml با محلول پر شود تا این که یک بطری ۱۰۰۰ml با حفره­ای در بالای آن داشته باشیم.قرار دادن در یخچال برای افزایش طول عمر تا چندین ماه توصیه می­شود.

پاکت­ های فیلم هولوگرافیک استفاده نشده را در کیف­های زیپ­ بسته­ ی بدون هوا قرار دهید و آن را خنک کنید.وقتی می­خواهید از آن­ها استفاده کنید،اجازه دهید که فیلم یا صفحه به دمای اتاق برسد،قبل از این که کیف پلاستیکی را باز کنید،با این کار از چگالش(condensation)جلوگیری می­شود.

برای ایمنی،صفحات فیلم و مواد شیمیایی را از بچه­ ها دور کنید.همیشه برچسب “غیرقابل مصرف”یا خوردن بر روی پکیج ­ها و مواد فوتوشیمیایی قرار دهید،و نیز دیگر هشدارهای لازم.

Hologram


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.