رابطه هولوگرام ها و آموزش

استفاده از هولوگرافی و آموزش  مجازی 

دانشگاه های تخصصی غربی در حال گسترش برنامه های تکنولوژی به سایر موارد تحقیقاتی همانند کلاس های مهندسی پروفسور مارک بوچنر به منظور مشاهده ی مدل های ملکولی و…اند.

هولولنزها به دانش آموزان قابلیت درک تمامی مفاهیم از طریق دنیای مجازی وسه بعدی را می دهد. هولولنزها با ایجاد تجارب دیداری و لامسه دنیای مجازی و حقیقی را در هم می آمیزند.هولوگرافی به دانش آموزان تاریخ امکان بازسازی مجسمه ها در موزه ی هنری کلیولند را می دهد .

سایر برنامه های آموزشی اجراشده از طریق هولوگرافی در مدارس ،دانشگاه ها به شرح زیر است :

-لابراتوار برون افکنی جت ناسا نرم افزاری را طراحی کرد که به دانشمندان زمین شناسی امکان بررسی مریخ با ابزار های سیار خاص را می دهد .
-دانش آموزان باستان شناسی از طریق این تکنولوژی تمامی حفره های جهان را بررسی می کنند .
-دانشجویان ستاره شناسی در بحبوبه ی کهکشان های برخوردی تمامی بی نظمی های به وجود آمده را مشاهده می کنند.
-پروفسوران تاریخی شاهکارهای قدیمی به جا مانده از قلعه های پیشین ویا کلیسای سیس تین را در شکل واقعی شان مشاهده و لمس می کنند .
امید است در آینده تمامی محدودیت ها به منظور گسترش حقایق هولوگرافی و حقیقی از میان برداشته شود.

کاربد های هولوگرافی سه بعدی در آموزش مجازی

کاربرد هولوگرافی سه بعدی درآموزش های مجازی

تکنولوژی شگفت انگیز هولوگرافی در دانشگاه های غربی با هدف مشارکت دانش آموزان در فرآیندهای آموزشی چند جانبه پایه ریزی شده است.
هولوگرام تصویر سه بعدی مجزا است که به وسیله ی پروژکتورهای فوتوگرافی ساخته و باابزار خاصی مانند عینک ها و هدست های تخصصی نمایش داده می شود.

ابزارهای اولیه ای مانند هدست های هولنز مایکروسافت به سرعت راه خود را به تکنولوژی های آموزشی جدید در روش های جدید و غیر قابل باور گشودند.
در تلاش های گسترده به منظور احیای مجدد آینده ی آموزش های درمانی ،دانشگاه متخصص غرب و کلینیک کلیولند با همکاری مایکروسافت و به کارگیری تکنولوژی هولولنز متدهای یادگیری علوم درمانی ،دندانپزشکی وپرستاری که دانش آموزان از طریق آن اطلاعاتی درباره ی بدن انسان را به می آورد را انتقال دادند .

البته این آموزش گاهی ملزم لابراتوارهای فیزیکی وکالبد شکافی است اما دانش آموزان از طریق آموزش های سه بعدی مجازی پیچیدگی ها وارتباط سیستم ها بدن –ارگان ها و سیستم های عصبی و خونی را بهتر در می یابند.از تمامی جهات این نوع آموزش مزیت های فراوانی را برای دانش آموزان دانشگاه های غربی به همراه داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.