استفاده از هولوگرام های pvc

برخی از ویژگی های کارت های پی وی سی

مطلبی که در ادامه خواهید دید بر این راستا قرار گرفته است تا شما را با ویژگی های بسیار مهم کارت های پی وی سی و شاید اصولی درباره کاربرد های این هولوگرام ها بدهد .پس ادامه این مطلب میتواند برای شما بسیار مفید باشد.پس انرا از دست ندهید.

از ویژگی های مهم کارت های پی وی سی قابلیت ترکیب و ادغام با سایر تکنولوژی های چاپی و امنیتی است که با توجه به نیاز مشتری ارائه می شود.


امضای خاص

به صورت امضا یا اثری خاص و منحصر به فرد/ یک نوار باریک از مواد رسانا با قابلیت ثبت دست نوشته/ بالارفتن سرعت بازیابی و تایید هویت کارت

استفاده از نوار مغناطیسی

نوارهای سیاه و یا قهوه ای رنگ روی انواع کارت‌ها/ شامل ذرات مغناطیسی درون یک رزین/ توانایی وادارندگی (coercivity) کارت را مشخص و محدود می کنند

کارت های پی وی سی رابشناسیمکارت های پی وی سی

بی شک پیش از این با شما درباره کارت های pvcبسیار صحبت کرده ایم.اما در این مطلب برای شما به بررسی اصولی تر این کارت ها و همچینین برخی از ویژگی های بسیار مهم این کارت ها خواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کارت های پلاستیکی مقاومی هستند که در زندگی روزمره کاربرد بسیاری دارند. کارت های اعتباری، عابر بانک ها ، کارت های شناسایی، هدیه، حمل و نقل عمومی، دانشگاه ها، کتابخانه ها، حضور غیاب کارمندان و … از موارد مصرفی کارت های پی وی سی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.