هولوگرام چه تاثیری بر هویت برند دارد


تاثیر برچسب هولوگرام بر هویت برند

احتمالا سخت افزارهای بسیاری دارید که برای نشان دادن هویت شرکتتان از آن ها استفاده می کنید.از موارد چاپی گرفته تا هر ابزار دیگری که با هدف کار شما مورد استفاده قرار می گیرد.حاملان برند متفاوتی وجود دارند که می توانید برای ارتقا هویت شرکتتان استفاده کیند.فرصت نشان دادن نوآوری کسب و کارتان را از دست ندهید, اطمینان حاصل کنید که از تمامی حاملان برند که جزئیات کارتان را نشان می دهند,  استفاده کرده اید.

می توانیم برچسب های هولوگرافیک سفارشی برای حفاظت از محصول و کالای شما ارائه دهیم و هویت شرکت تان را ارنقا دهیم. برای مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید.

خدمات چاپ هولوگرام

اضافه کردن لوگوی هولوگرام روی کارت ویزیت

اضافه کردن لوگوی هولوگرام روی کارت ویزیت جلب توجه بیننده را تضمین می کند. طراحی هوشمندانه به سرعت مردم را تحت تاثیر قرار داده و آن ها را ترغیب می کند تا به افکت های آن توجه کنند. احتمال اینکه کارت ویزیتی که داری چاپ هولوگرام است را نگه دارند بسیار بالاست و این یعنی پیشی گرفتن شما از رقبا. بعلاوه احتمال اینکه کارت ویزیت شما را بع سایرین نیز نشان دهند بیشتر است و این یعنی افزایش آگاهی  ثانویه نسبت به کار شما.

برچسب امنیتی 

طراحی هولوگرام 

بسته بندی موثر با برچسب های هولوگرام چگونه است؟

 بسته بندی مناسب با برچسب های هولوگرام 

معیارهای بسته بندی به شرح زیر می باشد:

  • تعامل با مصرف کننده: بسته بندی باید احساسی را در مشتری ایجاد کند، خواه تمایل، کنجکاوی یا تعجب باشد، که تعهدات احساسی بتوانند همه این تفاوتها را ایجاد کنند.
  • برجسته بودن: بسته بندی شما باید چشم مصرف کننده را به خود جلب کند و به سرعت ارتباطی با برند و محصول شما برقرار کند. چاپ برچسب هولوگرام راهی عالی برای انجام این دو می باشد، همچنین به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.
  • ساده بودن: یک طرح ساده همیشه اثر گذارتر است، به طوری که ارتباطی واضح و روشن با مشتری برقرار می کند. در محل های خرده فروشی شلوغ، آنها در میان شلوغی جلب توجه خواهند کرد.

وقتی که شما این ها را یکجا داشته باشید پس زمان آن است که به نظاره بنشینید و منتظر بمانید که محصولاتتان از قفسه ها پرواز کنند ! اگر میخواهید برای جزییات بیشتر در مورد طراحی برچسب هولوگرام سفارشی محصولتان برجسته شود، پس شک نکنید و با ما در تماس باشید! ما مشتاقیم تا نیازهای شما را با جزییات بیشتر بشنویم، و مشاوره ویژه ای را ارائه کنیم از اینکه چطور میتوانید برای بهبود شانستان در درخواست ناخودآگاه مشتریتان چاپ برچسب هولوگرام را استفاده کنید.