بررسی کردن چاپگر های هولوگرامی

بررسی چاپگر هولوگرامی

بررسی وسایلی که میخواهید از آن استفاده کنید برای شما امری بسیار ضروری است به همین منظور ما به شما میخواهیم اطلاعاتی بسیار دقیق درباره انواع چاگر های هولوگرامی بدهیم تا شما هم بتوانید از این محصول به خوبی استفاده کنید.

این نوع چاپگر فوق العاده سریع سه بعدی توسط هولوگرام طراحی شده است .این چاپگر هولوگرامی طوری است که میتواند اشیاء جامد را خیلی سریع چاپ کرده و نیز میتواند نوع خاصی ازنمایش را راه اندازی کند .

بررسی ویژگی های چاپگر هولوگرامی 

یک نور سبز روشن چشمک زن به یک ظرف پریش (نوعی ظرف شیشه ای در آزمایششگاه)حاوی ماده ای لزج و چسبناک است میتابد . از مکان نامشخصی , شکل یک گیره ی کاغذی ظاهر میشود که اول کم نور است و سپس به صورت جامد سه بعری در می آید . بعد از پنج دقیقه گیره پاک شده و برای استفاده آماده میباشد . اصل اساسی این است که یک تکنیک سه بعدی چاپ شده است که در آن یک لیزرمونومری به یک شئ جامد سه بعدی بهبود میابد . اما بر خلاف رویکرد های دیگر که با اسکن و عقب و جلو بردن یک لیزر یک لایه را ایجاد میکنند ,این سیستم با استفاده از یک میدان نور سه بعدی یا به عبارت دیگر یک هولوگرام ,تمامی این کارها را انجام میدهد . آن قادر است که فرایند چاپ سه بعدی را سریع تر انجام دهد . در مرکز دستگاهی که گیره ی کاغذی را چاپ میکند ,یک تراشه ی هولوگرافی  طراحی شده است که راه اندازی و ساخت دستگاه های آزمایشگاهی افزوده را در سانفرانسیسکو ,میلتون کیلز و انگلستان انجام میدهد . این شرکت عینک هایی هوشمند میسازد که به هولولنز های مایکروسافت و صفحه نمایش های اتومبیل شباهت دارد, که مورد دومی بیش از ۱۵۰ هزار بار برای وسایل نقلیه توسط jaguar land rover ساخته شده است .

مزیت این  تراشه این است که میتواند هولوگرامی ایجاد کند که به اپتیک پیجیده نیاز نداشته باشد . در یک ویفر سیلیکونی یک شبکه ی کوچک از متشکل از کریستال های قابل تنظیم برای کنترل تاخیرات زمان و مکان ,و یا فاز نوری که از سطح یک تراشه ی لیزر منعکس میشود میباشد تا بتواند الگوهایی از تداخل را در نور ایجاد کند که منجر به یک میدان نور سه بعدی شود . در آزمایشات , تیم از تراشه برای ایجاد اشیای جامد توسط طراحی هولوگرام به ظروف مونومر های فعال نوری استفاده کرده است . در حال حاظر میتوان در مدت زمان پنج ثانیه یک شئ کوچک مانند یک گیره ی کاغذی ایجاد کرد که خود این روند یک فرایند چند دقیقه ای معمولی است .
سایمون بللی ,از جمله دانشمندان میگوید : به دلیل اینکه تمامی شکل مورد نظر در یک حرکت ایجاد میشود ,محصول نهایی عاری ازنقاط ضعف ایست که با نام ذرات شناخته میشود که زمانی شکل میگیرد که شئ با چاپ سه بعدی توسط اسکن سه بعدی به جلو و عقب حرکت کند . سازه های حامی درخواستی به هنگام ساخت لایه لایه سازه ها ,غیر ضروری میباشند (به گفته ی وی) و زمان ساخت اشیاء بزرگتر نیزبایستی به اندازه ی ساخت اشیاء کوچکتر به طول بیانجامد .
برخی محدودیت ها در این زمینه وجود دارد . سخت افزار های کنونی تنها اشکالی با ضخامت کم را ایجاد میکند مانند گیره های کاغذ . اما ضخامت آن باید همزمان با اندازه ی تراشه های هولوگرافی که مورد استفاده قرار میگیرد افزایش یابد و شرکت قصد دارد که دستگاه را براساس این روند افزایش دهد .

دیوید لاکاتوس , سرپرست شرکت چاپ سه بعدی میگوید که گرما میتواند یک مسئله باشد . او میگوید پلیمرازی یک فرایند شیمیایی است که به فرایندی که مابع فعال نوری آن به حالت جامد در می آید اشاره دارد . چاپ سریع تر به این معنی است که انرژی زیادی از واکنش منتشر شده است . آن ممکن است بخشی از یک شئ بزرگتر را به حالت ذوب در بیاورد .
با این وجود ,تراشه نیز دارای برنامه های جالب دیگری است . با اینکه این شرکت در حال حاظردر حال تکمیل دستگاه های روزمره ی مورد نیاز است ,قصد دارد از تراشه های هولوگرافی خود برای ایجاد نمایش با چندین اطلاعات استفاده کند . این صفحه نمایش یک نمونه اولیه است که میتواند یک تصویر را بر روی شیشه ی جلو و چند متر جلوتر با زرولوشنی معادل با ۷۲۰ پیکسل HD در زمان ایجاد کند . اما ساخت صفحه نمایش هایی که واقعا تصویری سه بعدی ایجاد میکنند به جای محتوای مسطح , محاسباتی فشرده است . داپینگ چو از مرکز فوتونیک الکترونیک پیشرفته در دانشگاه کمبریج توضیح میدهد که : اگر شما میخواهید تصویر ۱۰۰۰ در ۱۰۰۰ پیکسل ایجاد کنید ,این یک میلیون امتیاز است . اگر شما تصویری سه بعدی با همان رزولوشن را بخواهید , آن شامل میلیون ها امتیاز است . در اصل مشکل مشابهی است , اما در واقع شما توانایی سخت افزار کاری ندارید .

هولوگرام های pvcو پروسه ی تولید

 چاپ هولوگرام کارت های pvc چگونه است ؟

شیوه ی چاپ هولوگرام ها یکی از بزرگترین دغدغه های هر تولید کننده ایست.خواه این هولوگرم  یک نمونه ی ساده باشد یا یک نمونه ی بسیار پیچیده مانند هولوگرام های pvc.بنابر این ما میخواهیم در این مطلب به شما اطلاعاتی درباره تولید هولوگرام های pvcبدهیم تا بتوانید بیشتر پیشرفت کنید.

ساخت لایه های هولوگرافی یک فرآیند سخت و بسیار پیچیده است که مهارت و تجهیزات خاصی را طلب می کند .به همین دلیل هولوگرام های سفارشی معمولا گران قیمت هستند و قیمت هر سفارش در حدود ده هزار دلار است که فرآیند تولید آن در حدود هفته ها طول می کشد.
خوشبختانه جایگزین های از لحاظ قیمت مناسب تر نیز وجود دارد .یکی از رایج ترین راه ها برای افزودن هولوگرام ها به کارت های اعتباری استفاده از چند لایی های هولوگرافی از پیش چاپ شده است .این لایه ها نوارهای باریکی هستند که در کارت های اعتباری به وسیله ی چاپگرهای چند لایی تعبیه شده اند .
در زیر نمونه هایی از کارت های اعتباری با لایی های هولوگرافی آمده است .دقت کنید هولوگرام ها چگونه طرح های ظریف و نامحسوس در سطح کارت ها را به وجود می آورند .
یک چاپگر کارت اعتباری با قابلیت لایی گذاری به نوارهای هولوگرافی نیاز دارد .برخی دیگر از چاپگرهای کارت اعتباری این قابلیت را در درون خود دارند.
نوارهای چند لایی با تصاویراستاندارد طراحی شده اند ولی در میان سفارشات خاص پذیرفته می شوند .
هولوگرام کارت های pvc انتخابی رایج برای تمامی حرفه هایی است که در جستجوی هولوگرام های سفارشی هستند زیرا قیمت این نوع هولوگرام ها مقرون به صرفه تر از سایر نمونه لایی گذاری های تجاری است .این هولوگرام ها نقوش دوبعدی هستند که در آن از کارهای هنری سفارش شده استفاده شده است .
علاوه بر افزودن تصاویر هولوگرافی بر روی کارت ،نوارهای چند لایی به عنوان یک لایه ی محافظت کننده به منظور جلوگیری از ناپدیدشدن در طول زمان عمل می کند .

 

 معرفی هولوگرام کارت pvc 

امنیت هولوگرام ها یکی از اصلی ترین کارهایی است که همه تولید کنندگان در تمامی عرصه های تولیدی باید به آن توجه داشته باشند.هولوگرام ها به عنوان بهترین ابزار برای برقراری این امنیت توانایی این را دارند که امنیت لازم را برای محصولات شما به ارمغان بیاورند.

اگر در جستجوی یافتن بهترین راه برای افزایش امنیت کارتتان هستید ،هولوگرام ها بهترین گزینه هستند .اما یکپارچه سازی هولوگرام بر روی کارت های اعتباری به آسانی ایجاد یک طرح نرم افزاری وافزودن یک تصویر هولوگرافی به کارت نیست .
هیچ از یک چاپگرهای کارت های اعتباری که در فروشگاه ها به فروش می رسند قابلیت چاپ هولوگرام ها را ندارند.چرا؟به نظر شما علت چیست؟دریک پاسخ کوتاه به این سوال می توان گفت هنوز از لحاظ فنی چنین چیزی امکان پذیر نیست.هولوگرام ها تصاویر سه بعدی هستند و تمامی دستگاه های چاپگر قابلیت چاپ تصاویر دو بعدی را دارند .
با وجود این محدودیت های فنی صنعت کارت های اعتباری راه حل های هوشمندانه ای برای برطرف سازی این محدویت ارائه داده است .یکی از راه حل ها پوشش و چند لایی کردن هولوگرافیکی ایده کارت مورد نظر است .