کاربرد تکنولوژی هولوگرافی

کاربرد تکنولوژی هولوگرافی 


ابعاد جدید از محتویات تکنولوژی هولوگرافی :

مفاهیم تعریف شده از تکنولوژی هولوگرافی به تصوراتمان محدود می شود .ابتکارکنندگان قادر خواهند بود تفکرات خود را به مرحله ی عمل برسانند.برای بهبود سخترانی ، صدا و تصاویر به محتویات آن افزوده می شود .

تماس جغرافیایی با نقاط دور دست :

ارتباط دو کلاس اسپانیایی و انگلیسی برای برقراری ارتباط و تبادل نظر و گردآوری اطلاعات جامع درباره ی دو زبان بدون گذر از اقیانوس ها بسیار جالب است .امروزه گردآوری دانش آموزان از سراسر نقاط جهان از طریق اینترنت بسیار آسان گشته است .

ارسال هم زمان مقالات به تمامی کلاس ها و نقاط دنیا :

تکنولوژی هولوگرافی تصویری به سخنران این امکان را می دهد که مقاله ی خود را در سراسر دنیا انتشار دهد .کارشناسان حرفه ای و تحصیل کردگان با شکستن مرزهای زمانی و مکانی می توانند مهارت خویش را به همگان انتقال دهند .

توسعه تکنولوژی هولوگرافی چه تاثیری در آمورش داشته 

توسعه ی تکنولوژی باعث تغییر رویکرد آموزشی شده است .پروژکتورها و تخته های هوشمند جایگزین تخته های سیاه که زینت بخش دیوار مدارس بودند ،شده اند .در بعضی از کلاس های مجازی از چنین ابزارهایی برای گردهمایی دانش آموزان ،میهمانان و معلمان به دنیای مجازی استفاده شده اند .
تکنولوژی هولوگرافی تازه ظهور در دوره ی آغازین به سر می برد و از لحاظ اقتصادی هزینه ی بالایی دارد.امید است در سال های آتی استفاده از این تکنولوژی مقرون به صرفه و رایج شود .